Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

sovmorgon

Oj oj barnen sov till 10 (!) Jag la Nova i sin säng igår kväll, hon somnade inte förrän 22.30 och samma med Elliot. När Elliot väckte mig första gången vid 5, tror jag, låg Nova bredvid mig. Sen vaknade vi igen vid 6, 8 och 10 =) Riktigt skönt! Micke sover än, vet inte när han kom hem men kanske runt 2.

Ska hämta hem Philip idag, äntligen =) Han har varit borta i 9 långa dagar!

En vecka till dopet. Tror jag har allt under kontroll =) Ska handla all mat i veckan, stryka dopklänningen, göra en rosett samt fästa den. Jag kommer ha meandi klänningen, den passar fint med en korsett under som håller in magen ;-) Måste göra något åt mina halvt solade ben, har streck precis under knäna. Not so beautiful ;-) Klänningen slutar strax ovanför knäna nämligen. Ska nog ha en vit kofta till, samma med Nova. Funderar på skor. Vita ballerina, ganska slitna känns ju inte jättekul eller mina nya sandaler men de passa nog inte riktigt till klänningen. Eller så blir det nya. Får se....



Kommentarer
Postat av: sandra med tre ungarna

Lycka till med dopet och alla förberedelser!

2010-07-19 @ 19:36:35
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback