Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vattenlek, bm...



Vattenlek idag =) Jag och grannen M tänkte att eftersom vi ej har så stora trädgårdar så vi får plats med stora pooler så är en vattenspridare ett bra alternativ =)

Var på efterkontroll hos BM idag. En semestervikarie. Märklig tyckte jag. När jag och Philip väntat i över 20 min släpper hon in oss. Då hade vi knappt 10 min kvar av parkeringen (sen skulle de städa gatan där vi ställde bilen) Lite snack om förlossning, preventivmedel etc. Fem över 12 säger hon "ja då är det bara undersökningen kvar" "Ehh vad menar du då?" sa jag. "ja gynundersökningen" säger hon "nä men det känner jag inget behov av, jag är ju snittad denna gången" Hon insisterade så jag fick neka igen....och det där jäkla knipet är jag ganska säker på att jag kan kontollera själv. E-recept på minipiller, tack! Nu måste vi rusa till bilen, tack o hej typ ;-) Det var egentligen bara journalen och receptet jag var intresserad av.

Druckit kaffe med grannen idag, mkt trevligt =)

Micke var på introduktion typ på gymmet idag. Bara han inte blir värsta krampan nu, feel the pressure liksom :-o

Elliot hela 12 veckor idag, stora grabben =) Han är sååå rolig nu, skrattar så hjärtligt och man kan inte annat än att bara ÄLSKA HONOM =))

Nu väntar sängen, zzz!

Kommentarer
Postat av: Angela

Ja han är en riktig godbit! :-) Världens charmigaste... Fpr träffas snart igen UTAN dammsugarkillen haha :-)

2010-07-20 @ 22:00:19
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: rebecca

Tack =) Er Moa oxå! Ja eller hur, lääänge stannade han så vi hann ju aldrig prata om något. Säg en dag du kan så hade vi kunnat komma ut till er om du vill =) kram

2010-07-20 @ 23:12:59
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback