Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ännu mer fortsättning

Före



Efter (sen ska ju tavlor, gardiner mm upp såklart)



Korgarna



Kollar på hajar som hajar =)



Ja ursäkta renoveringsröran men det är ju så det blir när man håller på. Speciellt hos oss, vi har ALLDELES för mkt saker! Behöver verkligen rensa ut. Tänka köra en del till tippen idag när Micke kommer hem från jobb.

Philip skulle visst bada med skolan idag, ups det missade vi så Micke fick köra hem igen och hämta badkläder som jag snabbt packade ihop.

Har städat här hemma och diskat en MASSA så jag nästan knäckte ryggen, usch jäkla skit att vara så här stor och tung. Man orkar ju inget och ont gör det =( Slipdamm och färg lite överallt men nu är det mesta borta så allt kan komma på sin plats i eftermiddag.

Fått 2 neg omdömen på tradera. DÅLIGT att ej höra av sig INNAN via mail, telefon whatever för det första SEN för det andra är det BEGAGNADE barnkläder och man kan missa saker när man synar. DET har jag skrivit i mitt PM...som INGEN läser typ. SUCK! Jaja. Tur man kan kommentera omdömet och skriva en "förklaring". Jag hade liksom hellre betalat tillbaka pengarna och fått varan i retur. De där neg omdömena (för skitsaker) ser inte så bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback