Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bad

Usch Nova vaknar med gallskrik varje natt/morgon. Hon skriker Aj och Jag vill inte...Man får inte tyst på henne förrän hon hållt på ett tag. Nu var klockan strax innan 6 men inatt har hon oxå skrikit. Samma sak hon skriker på dagarna men nu vaknar hon så plötsligt så man funderar ju på om det är mardrömmar.

Imorgon har jag minann klipp o färgtid hos frissan! Inte varit och klippt mig sen sept (!) Slingor har jag gjort 2 ggr sedan dess men inte klippt mig. Kommer bara toppa imorgon ändå och jämna till. Kan bli skönt nu innan bebis kommer. Och för 500 kr är det helt i vår prisklass. Varken kan eller vill lägga ut över 1000 spänn på dött material som ju hår är.

Nu ska jag göra mig klar för att skjutsa Philip till skolan. Idag har han både idrott i skolan sen bad med fritids som han ska med på =) Fast jag är alltid lite nervös när de ska bada eftersom Philip inte kan simma än.

Micke tvättar just nu, välbehövligt så mkt som Nova protestkissat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback