Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

BM

Idag blir det BM besök 14.30. De ringde och ändrade tiden från en morgontid då M kunde följa med. Nu får jag dra dit själv med båda barnen. Jag har stundtals svårt för att gå, sätta mig, sitta, köra bil etc. Speciellt framåt eftermiddagen då kroppen varit igång en hel dag. Sover dåligt gör jag oxå. Klagar mkt ;-) Definitivt sista gången som gravid, detta händer INTE igen!!

Nova är ff inställd på vintertid, sover till 8.30 typ. Går inte och lägger sig 19-19.30 iofs men iaf 20.30 senast.

Ska fixa till mitt brev till läkaren, skriva ut det och skicka det idag så han har det tills nästa vecka.

Ska ordna påskris och grejs idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback