Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bm update

18/3 v 33+2

Bltr: 110/75
Urin: 0
Fosterljud: 142
Fosterrörelser: ua
Fosterläge: Huvud, rörligt
Urinodl: neg
Vikt: 83 kg
SF-mått: 29

Ett litet hopp ner på SF kurvan men +12% på UL i måndags så inget att oroa sig för sa bm. Nej jag är sällan orolig. Litar på att lillebror växer som han ska och att allt är bra =) Detta är ju 3:e gången och jag har turen att ha två helt okomplicerade graviditeter bakom mig. Urinodlingen som vi tog förra gången var ok. Bra. Sammandragningar kan ju bero på att det är äggvita/havandeskapsförgiftning etc.

Vi pratade lite om förlossningen och så. Jag ska nog bre på mer med mina skäl till KS för att ha större chanser att få det beviljat. The struggle continues. Vi får se på onsdag efter samtalet vad oddsen är.

Var inom mitt jobb sen och lämnade mer papper till skadeanmälan. Så stressigt de har det. Jag är glad jag är hemma =) Jag sa att vi ses ju när bebis kommer =))

Kommentarer
Postat av: Jane

sjukt va tiden går fort. tänk så nära det är nu!!!!=)

2010-03-19 @ 08:47:04
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jane: Ja faktiskt men det har varit/är seeegt ;-) Han inser inte att det är trångt där inne, gör rätt ont när han snurrar runt! Kram

2010-03-19 @ 09:04:24
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback