Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Farbror blå på besök ;-)



hehe

Ungarna tyckte det var stencoolt med polisbil ju. Ja mamma ska med köra sån sen, det vet dom om ;-) Ska bara övertyga Micke om att det är en bra karriär för mig och inte alls som jag utsätter mig för onödig fara.... Philip fick slå på blåljusen med, grannarna stod i fönstren och undrade vad vi nu hittat på. Inte sååå ofta det händer nåt på vår lugna gata ju. Det var farbror Johan som var på besök här ikväll. Han och Sanna som ju är faddrar till Nova.


Förresten, går in i v 32 idag. Nu går det undan, skööönt. Inget datum än dock. Hmm...snart börjar man ju känna sig lite smått stressad. Än finns det tid ändå.

Mamma, tvätt tid är bokad kl 12 på lördag så kom du då =)

Nu är det nannedags här på soffan. Shiiit vad sent jag är uppe för en gångs skull. Kollar givetvis på tv4 fakta ;-) Novis ligger här bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback