Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

feber

Lillan har lite feber =( Stackaren. ÖF är inte bara positivt utan det är ju som med dagis, en smittohärd oxå. Nu ligger hon här i soffan och sover. Både sovit middag och somnade tidigt. Lilla gumman! Dessutom har hon inte haft ett enda utbrott, inte skrikit. Bara varit världens snällaste =) Blir ingen gympa imorgon för henne. Vi får köpa lite extra gott istället. Ska ner om loppisen imorgon 9.30, Philip är i stort behov av kläder. Allra mest byxor men även tjocka tröjor, annat som t-shirts och underkläder har han massor av. Han växer så mycket den killen nu och sliter snabbt upp kläderna, speciellt byxor så nytt är inte att tänka på. Jo lite finare kläder då som används "kontrollerat".

Fan, inte har jag målat heller. Jaja, jag har ju hela helgen på mig. Min syster fyllde 26 år den 2:e denna månaden och nu på söndag är det dags för Mickes syrra att fylla lika mycket =) Lilla Jane!

Kommer lägga mig nu. Var uppe i natt efter att ha legat i en halvtimme och bara vänt och vritit mig samt väckt bebis. Eller så var det han som väckte mig. Jag tror det var han som väckte mig ;-) Iaf så är det fett omöjligt att sova när det ligger en stor bebis och rockar loss där inne! Det sjuka är att man kan precis ha varit och kissat så sparkar han på blåsan och vips känns det som man klämt 10 öl utan att besöka dass haha.

Måste tvätta mina stödstrumpor....sexy. Nej de är skitfula och det ska bli sååå skönt att slippa möget sen och vara som alla andra. Nova tycker de är snygga ;-) Det är såna stay-ups med silikon grejs längst upp så de inte glider ner. Så är det spets med blommor och när de var nya och hon såg dom sa hon "åhh kolla mamma, sååå fina!" haha. Hade svarta oxå men de använde jag så mkt på jobb och till slut gick det inte att laga hålen mer. Dessa jag har nu är bruna...blärk. Vill slippa dom så fort förlossningen är avklarad men jag tror inte det blir så lätt denna gången. Mitt ena ben är BAD, tyvärr. Och jag kanske borde beställa ett par nya....www.butik21.se Skitbra nätaffär för sådant =)

Natti på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback