Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fortsättning...

...på renoveringen. Första strykningen är gjord i både kök och hall.



Köksgolvet, som vi inte heller ska ha kvar



UL idag då bebis väger 2436 gram (+12%) och beräknas väga ca 3800 vid födsel (Nova vägde 3842 på BF+4)



Det mörka ovala är ett öga som är öppet ;-) Sen låg han och öppnade och stängde munnen =)



Tjockis v 32+6, + 22 kg.



Nya håret



UL gick bra =) Lillbebis är lite större än genomsnittet och en väldigt aktiv liten pojke. Snopp och pung var kvar ;-) Ville bara kolla haha. Svårt att få en bild på hans profil men det har vi från förra UL.

På IKEA blev det 3 st sådana med knoppar på som jag visade i ett tidigare inlägg så vi kommer ha 12 knoppar. Hoppas det räcker. Man behöver ju inte ha en MASSA jackor och skit framme. Igår åkte JÄTTEMYCKET upp på vinden. Hoppas vi hittar typ spjälsäng och sånt sen när det ska ner! Det blev två svarta korgar med, lite lägre än den vita jag hade på bild. Dessa kostade 59 kr st. Kommer bli kanon tror jag =)

Micke är på tippen och kastar de sönderslagna garderoberna. Vi hinner lätt måla andra gången idag. Vill ha upp hyllan mm oxå.




Kommentarer
Postat av: Pilla

fina bilder och det kallar jag mage :)! nu närmar det sig....

-går du också på CURA kliniken? Går där nu och när jag väntade Eddie också, de är bra.

2010-03-15 @ 18:11:24
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback