Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

frikort

Varit och ordnat med frikort så nu känner jag mig som en pensionär ;-) Det är ju mest gamla som besöker läkare/vårdcentral så mkt att man får ett frikort. Iaf så har jag fritt nu t o m jan nästa år. Inte för att jag kommer behöva använda det. Det är noga uträknat (tror jag) att det är ca 900 kr man betalar per år. Jag har sluppit 200 kr iaf. Hade det inte varit för omgipsningen så hade jag hittills betalat 800 och således INTE haft frikort nu.

Sen var jag inom jobb med en massa papper om skadeanmälan + papper att fylla i för löne ang min inkomst nu till föräldrapenningen.

Ringde min BM Kajsa idag ang min remiss. Hon tyckte det var lite konstigt iaf att jag inte hört ngt alls. Det var i slutet av jan som hon skickade den. Är ändå i v 32 nu. Visst, det är ett mkt större tryck på Malmö (det vet jag) men ändå. Någon kunde ju ringt eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Eirikkathrine

Hello, any body here???

2011-01-03 @ 11:44:21
URL: http://eirikkathrine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback