Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fyndat =)

Nu är jag hemma igen efter 1 timmes loppis och en timmes köande i regnet innan jag kom in ;-) Synd min jacka är så dålig så den läckte in. Hoppas jag inte blir sjuk iaf.

Hittade en massa!

Till Philip: ett par gympaskor, ett par gummistövlar, 3 par byxor, 2 par tjocka tröjor
Till Nova: 2 klänningar, en väska, ett par ballerina skor, 2 par mjukisbyxor, en tjockare tröja
Till mig: en randig mammatröja

Pris: 256 kr =)

Tror det var allt. Nu är Micke och handlar mat. Najs att slippa ge sig ut i regnet igen. Sist jag handlade bar jag alldeles för tungt, inte alls bra. Finns ingen anledning när Micke kan göra det. Igår dammsög jag här nere och bara det är jobbigt men jag gjorde det försiktigt. Jag bär och drar rätt mkt på Nova fortfarande fast hon mkt väl kan gå. Så är det med strejkande barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback