Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

hår

Såja tvättat hår oxå. Var ju hos frissan förra lördagen och inte tvättat det förrän nu. För vissa är det lång tid men mitt hår är inte vant vid att bli tvättat oftare än 2 ggr per vecka. Nu är det ju skillnad på att gå hemma och att t ex jobba (jobbar ju inom vården med diverse smittor) eller om man ska på fest. Då tvättas det oftare såklart. Jag skitar liksom inte ner mig här hemma ;-) Förresten är det inte bra att tvätta håret varje dag. Sen att jag plattar mitt hår utan värmeskydd, det är en annan femma haha. Inte bra men men jag gör mkt som inte är bra. Inte när jag är gravid kanske men annars. Man kan inte vara guds bästa barn alltid eller hur?

Dricker lite kaffe. Har minskat ner på kaffedrickandet rejält. Max 2 koppar per dag, ibland ingen faktikst. Dricker bara snabbkaffe, bryggkaffe smakar skit tycker jag =( Men fan vad gott snabbkaffe är =) Lägger man till en cigg så blir det ju bara bättre ;-) Sjukt att röksuget är kvar såhär 7 månader efter att jag slutat! 22 augusti på kvällen testade jag och då blev det inget mer med det.

Solen skiner, härligt! Känner dock inte för att gå ut eftersom det säkert är kallt och min jacka (ingen jacka jag har) går att stänga. Våren, var är du?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback