Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

in need of nässpray

Nu ska jag snart iväg till apoteket. Får ta Lund, här i vår lokala håla är det stängt på helgen *fattigt*. Mamma åker snart hem. Jag har städat uppe och nere, jooobbigt. Usch jag fick såna sammandragningar och efteråt när jag vilat en stund högg det till. Jaja, så är det när man ska städa. Min kropp är inte vad den varit (eller ska bli ;-)) Som jag längtar tills mina operationer sen. Låter kanske konstigt att man längtar efter något som troligtvis kommer göra apont men vill man bli fin får man lida pin och jag är beredd att LIDA =)

Snart kommer oxå Sanna, Johan och Alfie hit. Vad vi ska käka vet vi inte än. Sen är det godishandling kvar oxå.


Best shit ever =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback