Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lugn

Lugnet råder här hemma, precis som det borde vara med endast en 7 åring hemma =) Efter skolan körde vi ut till center syd för lite godisinköp. Det blev oxå 2 par mjukisbyxor och en tröja till Philip. Ta 3 betala för 2 på ica maxi ;-) Jag hittade ett par mjukisbrallor jag med, stl L på herravd (då vet man att man e stoooor haha) för överkomliga 99 kr. Har ett par jeans och 2 par andra mjukisbyxor men de sitter tajt och de kan man ju inte gå utanför dörren i. På H&M blev smink äntligen inhandlat, nästan helt slut sedan länge tillbaka samt 2 linnen och en kofta *välbehövligt* Linne + kofta är perfekt för jag knäpper bara 2 knappar längst upp så kan den vara öppen över magen ;-) En svart kofta behöver man alltid sen, ingen mammakofta utan en vanlig i min vanliga stl. Samma med linnena, såna lite längre oxå stl 38. Billiga med 49 resp 59 kr tror jag det var. Jag kan ju inte gå naken bara för att jag är gravid. På rusta blev det lackfärg i vitt högblankt. Kommer bli snyggt =) Tänkte först påbörja jobbet idag och slipa men nä jag orkar inte. Ska kolla på nån serie eller nåt =) Njuta av att kunna göra vad JAG vill!

Nova & co borde varit framme runt 16 tiden. Hoppas min lilla tjej är snäll mot killarna. De har ju tagit med sig xbox:et och förväntat sig värsta gejmarhelgen (haha) Philip saknar xbox:et btw....;-)

Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

2010-03-26 @ 18:13:12
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Mamma till 2

hallonfluff[@hotmail.com

2010-03-26 @ 22:09:43
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Hoppas du har haft en superbra fredag! ♥

2010-03-26 @ 23:39:13
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Kjetilagnes

Great site. Keep doing.

2011-07-29 @ 07:50:56
URL: http://kjetilagnes.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback