Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måla måla



Så är det tänkt det ska se ut när målningen är klar =) Just nu är allt obehandlat utom tripp trappen som är i lackad furu. Kommer kanske se roligt ut sen när den är vit och de andra i furu men vi (jag) har planer på att fixa till det med =) Man får ju börja nånstans menar jag.

Vaknade inatt och mådde illa, tänkte "Nej...jag orkar inte!" Efter en timmes tv-tittande blev det lugnt dock =)

Vid 10 kommer mamma hit och vi sätter igång målandet. Sängen ska sättas ihop mm.

Som det regnat inatt, härligt =) Jag har haft fönstret öppet. Kan jag inte när jag inte sover ensam, dvs aldrig då typ. Gillar när det är kallt =) Dock blev jag lite paranoid när jag tyckte nån var inne i sovrummet mitt i natten men det var bara rullgardinen som slog ;-) Som sagt, jag är inte van vid att sova ensam haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback