Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nu är de på väg till Danmark

Nu har de åkt. Känns helt tomt. Alldeles tyst oxå. Jag saknar henne redan =( Det är lustigt det där, hur jobbig hon än kan vara så saknar jag henne så fort hon inte är hos mig. De senaste 2 månaderna har jag dessutom varit med henne i stort sett 24 timmar om dygnet. Min lilla prinsessa! De kommer ha skitkul och jag kommer få den avkoppling jag behöver. Min mamma kommer hit imorgon och/eller söndag och jag har Philip hemma i helgen. Annars hade jag dött av ensamhet ;-) Typ iaf. Philip åker till sin pappa torsd-månd i nästa vecka istället. Då får de sin tid tillsammans och jag har Nova att fokusera på.

Har idag ordnat en kurators-tid 1 april. Till en kurator på KK i Malmö, jag vet vem hon är =) Hoppas kunna öppna mig för henne så kan hon skriva nåt bra i journalen som läkaren sen tar med i sin bedöming. Annars finns det inte mkt hopp...Jo det skulle vara Varberg då. 18 mil norrut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback