Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

På väg

Snart ska vi iväg till ÖF, stammisar där nuförtiden. Sånt går i vågor. Sen när man jobbar är man ju inte där alls eller sällan. Imorgon är det loppis där med start 9.30. De stänger redan 12.30 idag så ska jag hjälpa till att röja. Novas gympa börjar ju 10 imorgon så en snabbis inom hinner vi nog. Till hösten hoppas jag få plats att sälja. Har MASSOR av barnkläder. Nu när man inte han användning av tjejkläder så åker de först.

Nova sov i sina tights inatt, de vi hade lagt fram tills idag...Så att hon var klar liksom (?)

Philip är i skolan och ska hämtas 15 sen blir det att vi kör direkt till Oxie. Dvd:erna är på laddning så ingen bråkar på vägen. Philip brukar ju oxå somna men det är värre om Novis gör det. Roligare att kolla på film kan jag tycka.

Nu ska jag put my face on sen snabbröja här. Målning av ramar ikväll, måste bli av =)


Kommentarer
Postat av: Angela

Nja...Vi hade ju gracovagnen men vi lämnade tillbaka den när jag hittade denna vagnen, så fick vi tillgodokvitto och köpte bilbarnstol mm...Maxi cosi passar till denna vagnen :-)



Den vagnen vi sålde köpte vi ny när vi gjorde vår första ivf men det blev ju aldrig något :-(

2010-03-19 @ 13:25:16
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback