Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

psykolog?

Samtalet gav inte så mycket. Hon var trevlig och så men trodde mina chanser var mycket små att få ett snitt beviljat. Hon pratade mycket om att det blir bättre och bättre för varje förlossning, drog upp fler risker mm mm. Precis det jag INTE är intresserad av att lyssna på. Jag vet inte om det är jag som inte är tillräckligt tydlig. Jag tänker liksom inte föda detta barnet den vägen. No way, aldrig, det händer inte!

Ringde kommunen precis. Kanske kan en psykolog hjälpa mig. Ett utlåtande till läkaren kan ju inte skada. Jag ska ringa henne kl 8 imorgon bitti. Fått samtal med läkaren på UMAS 7 april. En ökänd läkare kan man nog säga så vet alla som jobbar på KK UMAS vem jag menar utan att jag skriver ut något namn...Det BEHÖVER ju inte vara något negativt. H*n kan ju ha vaknat på alldeles rätt sida i sängen och vara på ett strålande humör då den 7 april. Men jag vill inte chansa mer. För detta är ett lotteri. Vissa får det så enkelt beviljat, andra får kämpa som fan. Jag börjar känna mig smått desperat nu =(

Skit oxå. Jag mår inte bättre nu.





Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas du får ditt snitt beviljat du har ju ändå fött 2 barn naturlig väg och vet vad du pratar om, och som du skrev andra får beviljat snitt hur lätt som helst och vissa med första barnet med. Vet en som fick snitt bara p.g.a av att hon inte ville visa sitt kön.

2010-03-24 @ 18:36:57
URL: http://isaacseliasmamma.blogspot.com
Postat av: Mamma till 2

Hej,

Tråkigt att det ska vara så svårt att få beviljat snitt... Vad hette bm du pratade med ? Vet nog vilken dr du menar oxå... Har en vän som blev beviljad snitt på UMAS utan större bråk

Maila om du vill

2010-03-24 @ 22:13:07
Postat av: Jenny

Mitt tips e ga till en psykolog o overdriv duktigt, sa lar du fa som du vill! Funkar for det mesta! Kram



2010-03-25 @ 01:45:57
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Tack för tipsen =) Jo det med psykolog ska jag ta tag i. Ska ringa imorgon. Lite lättare än att dra till Varberg. Känns så sjukt att behöva bråka om det bara. Jag en en vuxen människa som vet riskerna med det.



"mamma till 2", har ingen mailadress till dig!



Ja vissa får det verkligen beviljat lätt, det känns som sagt som ett lotteri.

2010-03-25 @ 16:40:43
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback