Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ramar

Philip är i badet här bredvid mig. Ja jag har den bärbara med mig in på dass. Han kan ju duscha själv men jag vill gärna inte ha en sjö på golvet. Så jobbigt att torka upp det sen ;-) Nova är iordning och jag tror att Micke lägger henne just nu. De är där uppe.

Målat lite ramar under kvällen. Såna vanliga obehandlade i trä från ikea. Vita blev de. Har en del kvar så ska fortsätta imorgon. Sen målade jag mina tre havsinspirerade tavlor med bl a fiskmåsar på. De hade en ljusblå ram innan men är nu i vitt. Två till svart/vita foton har kommit upp i hallen sen ska vi ha de med färg i trappan men med vita ramar. Har nån i silver med och de får förbli den färgen. Rätt skoj (och väldigt behövligt) att göra iordning lite. Hemmet är inte prio 1 när man har två barn OCH båda jobbar heltid...

Philip var på sin gymnastik 17-18 ikväll. Idag körde jag hem om (och målade lite haha) Jobbigt att sitta på så låga träbänkar med en bebis i magen som oxå tror att det är gympadags ;-) Han tror nog seriöst att det är huuur mkt plats som helst. Det är det INTE kan jag meddela =) 

Hittade UL papper från när Nova var i magen när jag letade efter foton i ett skåp här hemma. Hon var -1% på sista UL som var i exakt samma vecka som nu med Elliot. Hmm, stora tjejen vägde ju sen 3842 gram. Iofs på BF+4 men ändå. Nu kommer jag ju inte gå över med denna lille så om jag får gissa så gissar jag på 3800 där en vecka innan BF. Sen får vi se om jag har rätt =) Längden gissar jag på 52 cm som Nova var. Min lille Philip var bara 49 cm lång och vägde 3190 gram men då i v 38+4. Ja spännande är det =)

Imorgon är det BM besök och Micke och Nova ska med. Första gången Micke är med förutom på VUL då i v 12 eller när det var. Nova har aldrig varit med denna graviditeten.

Sen händer inte så mkt imorgon, blir nog lugnt. Jag är hemma med barnen själv på kvällen.

Nu ska skrynkelpelle upp, läsas lite för sen ska jag kasta mig i sängen =) Sköööönt!!!







Nåt sånt tänkte jag sen. Vår trappa är ju inte vit nu men jag VILL ha den vit =) Sååå snyggt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback