Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snart iväg

Ringde psykologen som rådde mig att kontakta en kurator istället eftersom hon bara har hand om psykiskt sjuka människor. Får kalla mig frisk på den fronten än sålänge.

Detta är lite av vad jag och Nova handlade igår. Hon valde de rosa värmeljushållarna =) Vill ha tag i svart/vita kökshaddukar oxå.



Plastblommor =) Vi kan inte ha annat här hemma haha. Nya krukor med.



Målad brödlåda och minibestick som Nova ville ha =)



Mickes förslag (!) Han brukar överlåta typ allt i inredningsväg till mig...




Korg till nycklar och sånt grejs



Golvet vi (jag) valt =) 200 kr/m2 inkl arbete och spackling av båda golven minst 2 ggr. Vi räknar med ca 13 m2.



Nymålade =) Dags att ta dom igen nu innan avresa ;-) Hon vill alltid ha sina naglar målade!




Snart åker min lilla prinsessa!! Vi har packat kläder och grejer klart. Kommer sakna ihjäl mig. Samtidigt behöver jag denna tid ifrån henne, ska ladda mina mammabatterier ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback