Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

stress

Usch jag känner mig stressad av detta med att inte ha ett datum än. Varför vill de inte hjälpa mig? Undrar hur det kommer bli. Går in i v 33 på tisdag. Veckorna går men jag vet inte något. Hör inget nytt. Ringde matildateamet i fredags men de svarade inte. Då ringde jag växeln som rådde mig att höra md förlossningen om de visste om de hade speciella dagar/tider då de jobbar (det är ju förlossningsbm som jobbar i matildateamet) Men hon visste inget. (?) Sa bara att nu har du ringt förlossningen och vi vet ingeting, du får ringa din bm. Jo jag HAR ju gjort det....Vet vem hon är som jag pratade med. Lönt att vara otrevlig liksom. Jaja, det ska nog gå vägen. Undrar bara vilken läkare jag ska prata med. Man vet ju vissa man INTE vill prata med iaf....

Jag är HELT övertygad om att detta är rätt för mig. Kan de inte bara göra som jag vill? Det är MIN kropp. Jag betalar gärna det oxå, inga problem. Skit Sverige funkar inte så. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Magda

Älskade vännen!!

Jag förstår din stress och jag vet efter vårat samtal att du verkligen vill detta. Men det är så att det är många som vill ssamma och din barnmorska borde ha anmällt dig till matilda teamet redan vid inskrirvn nästan, trist att hon inte uppmärksammade din önskan. Jag tror att om du ringer och fråga efter ngn av de bm som jobbar i matilda teamet så kanske det blir lättare har du sökt på nätet efter ev teletider? Hoppas att det löser sig för dig. Men som jag sa tidigare så om det inte blir snitt så vet jag att du kommer klara en narmal fl, utan att det behöver bli som de andra ggr ... Håller tumarna. <3

2010-03-07 @ 13:25:02
Postat av: Rebecca

Magda: Jo att jag KAN föda är ju en jäkla tur om det nu inte blir beviljat. Det finns ju dom som inte får snitt och vars kroppar inte klarat att föda...Jo hon gjorde det men till ystad. Har ju redan varit där o snackat med den fega gubben...som efter två samtal (långt till ystad) sen nekade mig. I TELEFON...hallå sån fegis. kram

2010-03-07 @ 14:00:18
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback