Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

traaaadera

Såja hemma igen och bevakar mina auktioner. 11 st avslutas idag och en i söndags men ff inte fått betalt för den. Jag brukar skriva att jag vill ha pengarna 3 dagar efter avslutad auktion. Det borde man hinna. Man vet förhoppningsvis vad man budat på.

Vi har käkat lite kyckling och pasta och nu kollar kidsen på tv. Fick ett samtal från FK, de undrade hur det var med mig (!?) I själva veret vill de kasta ut mig på arbetsmarknaden. Men det går inte hur gärna jag än vill jobba för det vill jag. Sen går min HP på, det var det hon ville höra med mig om för hon hade inga uppgifter (!) på om den beviljats eller ej.

Idag kommer spekulanter på moppen, hoppas de köper den. Ytterligare inkomster.

Kommentarer
Postat av: Angela

Hahaha! Ja, som att dom skulle ringa för att höra hur det var med en...Dom är allt rätt falska faktiskt...Kram

2010-03-03 @ 16:30:21
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Angela

Hahaha! Ja, som att dom skulle ringa för att höra hur det var med en...Dom är allt rätt falska faktiskt...Kram

2010-03-03 @ 16:31:03
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback