Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Såja, maten e klar. Pytti-panna med ägg idag, lätt och smidigt =) Redan diskat 2 ggr idag så jag kände att M kunde göra det efter middagen. Hoppas vårt mjuka vatten kommer tillbaka snart så vår diskmaskin kan göra jobbet åt oss som innan. Handdiska kommer man ju knappast varken hinna, orka eller palla sen!

Siffror från bm:

31/3, v 35+0

Vikt: 83,5 kg           (bara +0,5 kg på 2 v =) och sammanlagt +23,5 kg)
SF-mått: 33            (hoppat upp över kurvan i mitten igen =))
HB: 119                  (vill få upp det en bit över 120 iaf ifall jag förlorar en del blod sen vid snittet)
Bltr: 110/80            (inte konstigt med 2 ungar med sig ;-))
Fosterläge: Huvud, ruckbart
Fosterljud: 146

Var sen och skrev ut och postade brevet till läkaren. Hoppas nu han läser det oxå. Det gjorde ju inte den andre =( Ska nog faktiskt ringa och påminna!

Nu kommer väl snart resten av familjen hem, de har hämtat Philip på hans gymnastik. Så vet M var det ligger oxå. Vet inte om jag kan/orkar lämna och hämta fler ggr. Just nu känns det helt okej men för en timme sen kunde jag knappt gå pga sammandragningar och foglossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback