Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Trevligt med en fika =) Nu är det uppröjt här och snart kör vi och hämtar Philip i skolan. Jag längtar efter att vara ute och GÅÅÅ. Orkar inte gå så långt alls =( Inte ens till skolan 5 min bort. Eller ja nu höggravid tar det mig minst 15 min... Näää VÅR vill jag ha och att lille bebis ska titta ut så fläsket kan brännas bort med hjälp av långa promenader och en orbitrek som ska införskaffas. Många har väl en sådan nuförtiden? Hur är de, bra/dåliga??

Tvättade håret imorse. Är i desperat behov av att klippa mig men alldeles för snål för att gå till frissan ;-) Ska hemmaslinga håret en gång till innan bebis kommer ut. Sen hinner man ju inte sånt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback