Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

utbrott

Såja hemma igen! My god vilka utbrott Novisen haft idag. Ibland undrar jag om jag verkligen skulle blivit mamma...Jag klarar ju inte av henne, hon är way too much just nu. Hon utmanar mig (oss) till MAX. Antar att vissa barn är så här och jag vet att det är helt normalt men just nu när man är höggravid så han man inte riktigt orken! Så här var aldrig Philip, det går inte ens att jämföra (och det ska man ju inte heller mn ni fattar...) Visst, han var busig och så men inte så här. Hon skriker för allt och inget man gör är bra fast man gör som hon vill (?)

Vi har iaf lyckats ta oss till Jysk för gardininhandling. Fått sålt ståbrädan för 150 kr. Städat och röjt här hemma.

Snart kommer M hem och då blir det att få upp hyllan.

Kommentarer
Postat av: Angela

Är det ditt humör hon ärvt? ;-P

2010-03-17 @ 17:32:53
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nja nog hur jag var när jag var liten o tonåring. jävligt rebellisk ;-) eller mitt gravidhumör denna grav, förra och första var jag på bra humör =)

2010-03-17 @ 19:39:38
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback