Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ont, det gör ont!

Tror det lutar åt plastgolv ändå. Känns som om målning ej håller i längden. Vill ju inte måla en gång i månaden ;-) Hittat ett snyggt från tarkett.



Tror plattorna är ca 10x10. Sen kan det lösläggas vilket underlättar enormt. Funderar på att ringa en golvläggare som la ett golv i min gamla 1:a för ca 6 år sedan.

Inte tagit nån bild på magen än. Eller håret. Satt ju 3 timmar hos frissan igår. 600 kr fattigare men då var det ½ priset. Är jättenöjd! Gjorde samma som sist. Ljusa slingor, färgade underhårt mörkt. Klippte en rejäl bit men det behövdes. Har bokat in ny tid om 12 veckor. SKA gå då =)

Räknade lite, om ca 6 v har vi bebis hos oss. Skönt! Har haft så ont i höger sida av magen nu de senaste dagarna. Som konstant håll och emellanåt har jag som krampsmärta (som kramp i vaden för er som haft det...typ alla väl) Värst är när jag vaknar av det på nätterna. Känns som jag bara sover 10 min på varje sida sen är det dags att byta. Tänkte att han kanske ligger fel. I säte eller mot någon nerv. Bra att det är UL på måndag. Då får vi en viktskattning med.

Nu ska Nova och jag snart gå upp och mysa. Vi kollar på hajar som hajar på femman =) Ohh jag gillar den sa Nova när den började ;-) Spelar in den till Philip. Har den faktiskt inte. Tycker vi har så mkt barnfilmer =)

Kommentarer
Postat av: Unni

Jag vet inte alls om det du har är samma sak, men jag har haft mycket problem med kramper på olika ställen och beskeden jag har fått är vätskebrist. Kanske hjälper det om du dricker mer. Nu är det inte lång tid kvar... SPÄNNANDE!! :)

2010-03-13 @ 23:40:36
URL: http://dunsa.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Unni: Ja kanske jag ska höra imorgon om de vet nåt där på UL annars ringa min BM. kRAM

2010-03-14 @ 08:52:50
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback