Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

söndags skriverier

Ensam hemma med barnen =)

Nova är helt genomförkyld =( Så jobbigt för henne och så gnälligt det är. Min sovmorgon imorse blev inte av pga natten tror jag. Jag la mig i Novas rum inatt, sovit ostört med öronproppar. Jag behöve rverkligen sova, känns som om sömnlösheten kommer sen. Eller inte, jag har ju beställt ett barn som sover. Glömde det ;-)

Philip är hemma från kalaset. Han hade haft jätteskoj men tyvärr halkat på en isfläck när de letade efter godispåsarna precis innan jag kom. Stackare =( Men han verkar helt okej. Sitter och spelar där uppe nu. Här är lugnt och skönt hemma. Ska sätta Nova lite i soffan och plocka undan lite. Senare ska vi tända ljus, hon älskar det. Mysigt säger hon =)

Vi skulle träffa Evelina med kids imorgon. Får se hur det blir med det gumman. Om Nova är bättre imorgon så funkar det men inte annars tyvärr. Men det är hon nog =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback