Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

utvecklingssamtal

Inatt drömde jag att jag helt plötsligt inte var gravid längre. Jag hade fött barn men hade inget minne av någonting (!) Det värsta var att jag inte hade min son hos mig och ingen verkade veta var han var eller var jag skulle gå för att få reda på det! Min mamma och syster var där och vi åkte till någon vårdecentral (!?) Där fick vi tag i en BM som arbetade på MVC. Allt var så konstigt. Och hemskt för jag började ju mer och mer tro att någonting gått väldigt snett. Jag hade inte ont nånstans, kände mig som vanligt men var inte gravid. Mitt i allt jobbade jag på nåt café med någon jag kände för många många år sedan. Jag vaknade till slut och insåg att det var en dröm *tur* OCH jag är fortfarande gravid! Shit, det märks att man är i slutet av graviditeten nu, då och i början brukar jag drömma såhär skumt.

Nu är Philip i skolan. Ikväll är det utvecklingssamtal som jag och hans pappa ska på. 

Imorgon är det dags för snitt-samtalet. Försöker tänka positivt men efter allt som varit är det inte så lätt att tänka positivt. Men jag måste. Jag trodde helt ärligt att jag skulle ha ett datum i v 25 eller nåt. Idag går jag in i v 35. Sen på kvällen har Philip sin gymnastik.

På torsdag är det Rinnebäcksstjärnorna. Roligt såklart för alla barnen är så duktiga MEN att de alltid ska ha det på torsdagar då jag är ensam med barnen. Förra året var katastrof med Nova. Vill inte missa det heller men har ingen att lämna henne till. Kommer gå ikväll och får se hur länge det går.

Idag blir det annars att bara vara hemma och inomhus. Det är regnigt och vi har inga direkta planer. Nova hjälpte mig rensa ut alla pantflaskor igår så de ligger i bilen men längre kom de inte. Vi kommer nog panta de sen i samband med att vi hämtar Philip i skolan. Idag ville han hem direkt efter skolan. Han måste älska sitt spel =) Han var riktigt duktig med läsläxan både igår och imorse. Vi brukar läsa 3 ggr så det sitter. Han blir så stolt när det lossnar =) Matte har han så mkt lättare för men inte lika ofta läxa, vilket han skulle vilja ha =) Han är så duktig min store pojke!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback