Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Besök

Såja, nu är det läggdags =) Elliot sover i sin vagn, Philip har precis gått upp och Nova läggs av Micke. Haft besök av mamma, min kusin, hans sambo, min moster, min syster och hennes sambo. Tack för alla fina saker och den goda fikan =) Fullt hus med andra ord och full rulle på ungarna, ja inte Elliot då. Han är fortfarande lugnet själv. Han har börjat käka mer och oftare dock, kommer nog bli e riktigt stor kille =)

Fick ju för mig att jag skulle börja röka igen och gjorde så den dagen vi kom hem från BB (28/4) Ingen ursäkt till varför men denna graviditeten har jag LÄNGTAT efter en cigg sedan den dagen jag slutade röka (21/8) Sjukt egentligen att suget aldrig försvann denna gången. Nåja, nu har jag hållt på några dagar och nej, det är givetvis inte värt det när man har en liten bebis och dessutom ammar. Vi lägger ner, Micke med. Jag kommer nog aldrig sluta röka helt för det är verkligen min grej, hur jävla dumt det än är. Men tills vidare är det slut.

Imorgon är det redan 2 veckor sedan Elliot föddes! 2 veckor som snabbt blir 2 månader och sen 2 år. Jag vet hur snabbt det går. Titta bara på Philip, snart 8 år...Måste inom jobb nån dag i veckan med ett tack-kort och en tårta eller god kaka =) Skulle hemskt gärna vilja träffa läkaren som opererade mig samt den läkaren som beviljade snittet.

Imorgon kanske det blir ÖF för Nova med någon av oss. På tisdag kommer det folk från Mickes jobb och på torsdag kommer nog Mickes familj hit. Annars tar vi det lilla lugna =) Jag har nu känt mig som vanligt i några dagar, konstigt tycker jag när jag fortfarande är ganska nyopererad. Visst, kroppen är ju inte riktigt sig själv. Jag har mer än 20 kg att gå ner men ändå. Det känns bra =)


Kommentarer
Postat av: Pilla

vad skönt att du mår bra! och stressa inte med vikten, bättre att skynda långsamt...men det vet du redan. Man blir hungrig av att amma :)

kram kram

2010-05-11 @ 20:33:55
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Pilla: Jo jag vet =) Saken är att jag inte är så hungrig, faktiskt. Inte som de andra gångerna jag ammat, annars så brukar man ju vara lika hungrig som under graviditeten. Jag är mest törstig =) Kram

2010-05-12 @ 10:39:49
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Dominicelin

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-06-27 @ 13:43:05
URL: http://dominicelin.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback