Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bilder från kalaset

Stora födelsedagsbarnet Simon



Fiskedamm =) Liam, Lucas, Nova & Evelina



Glad kalastjej



Fina storebror Lucas



Gottebordet =)



Kids!



Presentöppning



Min fina älskade dotter



Vi hade jättetrevligt på kalaset och så god fika det var =) Jag ammade Elliot när Nova kom och sa "Mamma, det är tårta NU!" haha. Eller som hon gick och sa hela dagen "Mamma, jag änkar (älskar) dig!" =) Tack för att vi fick komma, Evelina =)

Novs har lite feber faktiskt. Hon var rätt klängig och mammig på kalaset vilket hon inte brukar vara men jag tänkte att det var pga att det mest var grabbar där ;-)

Nu är det way past bedtime! Natti!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vilka fina bilder du tagit (ja om man klipper bort mig)

får jag kopiera dom från din blogg? Kram

2010-05-24 @ 09:40:16
URL: http://Metrobloggen.se/evsi
Postat av: Rebecca

Evelina: Visst är barnen söta tillsammans och MED dig såklart =) Ja klart du kan, jag kan maila dom till dig annars om du vill. kram

2010-05-24 @ 16:34:43
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback