Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bvc mm

Nova hade feber igår stackaren, idag har jag inte tagit tempen än men hon är sitt vanliga gamla jag och inte fått alvedon sedan igårkväll/inatt. Blir inget öf iaf, vi sparar det tills på onsdag. Micke är på jobb och målar och Philip är i skolan. Nova springer ut och in i trädgården med alla sina vagnar + sin egen sulky. Pratar med grannkatterna som sitter i uterumsfönstret ;-) Elliot sover i gungarn.

Igår fick han ett riktigt skrikanfall (!) Jag körde ett ärende in till Malmö vid 17 och när jag kom tillbaka hade han skrikit hela tiden typ =( Magen. Jag (vi) är sååå rädda att han ska få kolik som Nova. Nu gick det ju över efter en del bärande. Stackaren. Inatt och idag har det varit bra. Han är så go vår lille pojk =)

4 veckor idag och en månad gammal på onsdag. Stora killen.

BVC besök i eftermiddag.

Ska ut och köpa nappar till aventflaskan jag har. Kom på att jag har ju en liten flaska till pumpen som jag ej fått sålt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback