Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Elliot 2 veckor

I måndags blev så Elliot 2 veckor redan =) Stor kille nu men tyvärr fortfarande täppt i näsan. Denna natten var inte jätterolig eftersom ha har så svårt att äta och sover inte mer än max 30 min i sträck. Hoppas snart det ger med sig.

Micke och Nova är på öppna förskolan nu. Jag hade så gärna velat följa med men jag vill inte dra ut Elliot än och vädret idag är rena ösregn/storm. Roligare väder kan man ju ha.

Igår var det fint, då gick jag till bvc. Lilleman hade då gått upp till sin födelsevikt + 40 gram alltså 4040 gram =) 54.4 cm så växt en ½ cm på dessa två veckor. Jag har rasat 10 kg, najs. "Bara" 20 kg kvar då ;-)

Imorgon kommer Mickes familj hit och på fredag kommer Unni och Bastian =)






Bilder kommer, kortläsaren jävlas med mig =(


Kommentarer
Postat av: Pilla

söte lillkillen :) Hoppas han mår bättre snart!

kram

2010-05-14 @ 10:14:40
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Pilla: Tack =) Ja nu går det åt rätt håll, härligt =) kram

2010-05-15 @ 20:14:08
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback