Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ensamtid

Vilket underbart väder idag =) Riktigt varmt! Nova tror att det är sommar och klär av sig språngande naken och springer ut i trädgården ;-) Hon var en hund innan igen = kissat i gräset (!)

Helt tyst här hemma. Philip är hos sin pappa, Nova och Micke är och handlar mat och Elliot sover. Vi har haft besök av Sanna, Johan och Alfie och fick fina kläder till Elliot =) Tusen tack!

Natten var riktigt bra. Vår lille gosse käkar ca 3 ggr per natt men inatt hade jag honom bredvid mig. Ammade bara på en sida så han låg innerst hela tiden och jag kunde slumra/sova vidare när han åt. Sömn är A och O, lär man inte sig det med första barnet så kommer det automatiskt förr eller senare. Det verkar som vi alla är lite krassliga, eller idag är det bättre. Elliot nyser riktigt mycket och Micke känner av halsen. Jag och Nova hostade som tokar inatt. Jag fick ta till hostmedicin, säkert ingen man rekommenderas att amma med men å andra sidan tog jag bara en dos sen hjälpte det. Det går ok att hosta nu iom snittet, nysa har jag inte vågat göra än! Kan bara tänka mig hur det känns.

Micke tvättar idag och jag har dammsugat och städat ena toan. Saker som måste göras...

Imorgon ska jag nog träffa min barndomskompis Lotta. Hon som bor i London ni vet =) www.londonjenny.blogspot.com Hon är på visit i Sverige nu i 3 dagar. Ska bli kul =) Tror ej vi setts på över ett år. (vad tiden går...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback