Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Iväg

Nu ska jag och Elliot snart köra bort till Gryet och hämta Evelina. Hon är säkert supernervös stackaren =( Kommer ihåg hur jag mådde den dagen för över 10 år sedan när jag tog mitt körkort. Inget man vill göra om direkt. Jag var inte ens så nervös inför snittet när Elliot föddes och inte vid de andra förlossningarna heller för den delen.

Igår kväll var jag och Unni ute och gick en sväng, som old times när även vi bodde på Gryet. Trevligt, det får vi göra om =)

Micke och Nova är iväg och köper en ny grill + tankar sen ska de hämta Evelina i Landskrona för jag ska på utvecklingssamtal i skolan 13.25. Synd att hon ska behöva ta sig hem själv alt vänta till 14.30 ca.

Me & I party hos Evelina ikväll, ska bli skoj =)

På söndag är Nova bjuden på Evelinas sons 3 års kalas =) Hon är sååå stolt och visar inbjudningskortet för så många som möjligt =)

Nybytt och nytankat bebis så nu drar vi. Förresten så tar Elliot de alldeles runda napparna allra bäst och VAR finns de då. Inte på varken ICA eller Konsum här i byn iaf....

Kommentarer
Postat av: Jane

ul idag och hon ligger rätt den lilla busen! så nu vänder hon sig nog inte mer *pepparpeppar

va e d för runda nappar du pratar om?

2010-05-20 @ 20:50:42
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback