Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Lilleman är fortfarande täppt i näsan, det kommer på kvällen och håller sen i sig under natten. Han har lite svårt att amma när han är så täppt, stackaren. Synd man inte kan ta över det jobbiga från dem...

Idag har vi inga planer direkt, får se om vi får något besök. Vädret är rätt kasst, regnigt. Vi måste hitta på något med Nova. Stackaren är så rastlös. Inget ÖF på länge nu heller. Jag ska snart gå med henne om inte Micke gör det så får den andre av oss vara hemma med Elliot. Hon måste få komma iväg lite hon med.

I förrgår upptäckte jag en lååång tråd från ärret, nu är det inget sår längre eftersom det är läkt typ. Jag tänkte dra i den men vågade inte ;-) Idag är den borta. Måste ha dragits bort själv. På andra sidan ärret fanns ingen tråd. Magen är betydligt mindre nu men den hänger ju fortfarande. Normalt antar jag, så har det varit med de andra oxå och då utan snitt. Själva ärret känns hårt men det är oxå normalt. Får se hur det blir framöver, intressant. Iom att jag jobbar med vad jag gör så är det lite extra intressant att ha varit med om både och, inte för att man kan sätta sig in i hur det är för andra ändå. Smärta är oerhört individuellt men själva processen är ungefär samma.

Kommentarer
Postat av: Jane

usch låter läskigt med snittet! Du får visa bild sen när det läkt lite;)

2010-05-08 @ 09:50:52
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jane: Hehe nej inte alls =) Det syns knappt, blev paff när jag såg den långa tråden bara haha. Jag är sååå glad att jag har mitt underliv i behåll, känns nästan overkligt att sitta hä med en bebis eftersom jag blivit så skadad de andra gångerna.

2010-05-08 @ 17:12:09
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback