Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mer bilder

Lördagsgodis-dags =)



Nova till vänster & Elliot till höger. Båda 8 dgr innan BF, men sen gick jag över 4 dagar med Nova och Elliot plockades ut 7 dagar innan.  Två magor som Nova säger om dem ;-)



Sussar så sött =)



Mysigast av allt =)



Vår fina lillebror



3 veckor gammal hos storasyster =)



Skrattar =)



Underbara trots ;-)



Igår hade jag ju namnsdag och i brevlådan låg ett grattiskort från svärmor, tackar tackar =) Och tack för sms-grattiset från min egen mamma =)

I söndags var mamma och syster ju här. Ja och syrran rensade lite i trädgården, klippte gräs mm. Vi har planer på att såga ner skit trädet på framsidan och plantera något marktäckande samt ha blommor i krukor. Något mycket enkelt men ändå snyggt. Lättskött framför allt =)

Idag ska Philip på kalas på busfabriken i Hbg. Micke kör upp så hämtar jag dom sen, vi kör en klasskompis oxå. Det kommer bli skoj för dom =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sötnosar!

TACK för du ställer upp på torsdag!! kram

2010-05-18 @ 19:54:28
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Idarsarah

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-06-17 @ 08:23:35
URL: http://idarsarah.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback