Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mor & Dotter Dag

Idag har Nova och jag haft lite egen tid =) Först var vi ute i sandlådan här hemma (som varje dag typ) sen blev det en tur till Lomma Zoo och slutligen till lekplatsen i Furulund. Vi har haft riktigt roligt och det var längesen jag och Nova gjorde någonting bara hon och jag. Sånt behövs =) Philip är lättare för han får inga utbrott så han är inte så fysiskt krävande men eftersom han går i skolan så finns det mindre tid. Vi hämtade Philip i skolan på vägen hem. Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på NovaLund. Hittade den där gördeln/korsetten på Lindex. 199 kr är ju helt ok. Skulle vilja köpa mig några bra BH:ar och nya underkläder + massa annat men tyvärr säger ekonomin något annat. Jag har ju en MASSA kläder men de passar inte riktigt än och det är ju NU om nån gång man vill ha nya kläder. Inom H&M oxå för en sminkpenna och gick förbi lite plagg på rea. Hittade en tunn tröja för 100 kr, satt t o m snyggt så jag kunde inte låta bli. Inte som om man har så mycket dyra intressen som kostar pengar just nu så det kändes ok.

Nu är det mat, bilder kommer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback