Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snart sova =)

Idag har ingen promenad hunnits med. Eller det har det väl men jag brukar ju ut och gå på kvällen, tycker det är mycket skönare och just ikväll har det varit fullt upp.

Kom hem med Philip och hans klasskompis J runt 20 och sen skulle det handlas matsäck tills imorgon när de ska till Lund, ätas och läggas. Nu sover Elliot oxå så ett snabbt avsnitt av unga mödrar http://www.kanal5play.se/program/unga%20mödrar%20danmark (min nya hobby haha)

Imorgon har vi inga direkta planer, kanske öf så Nova får leka av sig lite. På torsdag ska min snälla väninna Evelina http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1054391 köra upp! Du klarar det gumman ♥ Jag har erbjudit mig att köra henne dit så hon slipper oroa sig för att hitta, passa buss/tåg tider mm. Klart man ställer upp =) Inte så ofta man kan det när man jobbar och ha fullt upp med allt annat.

Börjat med minifom till Elliot, han sväljer en hel massa luft när han äter, speciellt vid amning och jag tycker redan det blivit mindre kramper och mer fisar haha. Synd om dom när de har ont ju....På Nova hjälpte inget sånt tyvärr.

Nä unga mödrar var det sen en dusch för jag blev lite nerkräkt innan ;-)

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Hittade hit via en tråd på FL! Grattis till lillkillen! :O)

Jag väntar oxå en liten kille och har bf den 28/8 men har precis fått remiss inskickad ang planerat ks till Karolinska (opererade ryggen i sept-09 och är fortfarande inte bra i ryggen. Än!)

Härlig blogg!

2010-05-19 @ 09:33:59
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Postat av: alex

Kommer gärna över på en fika =) men är inte hemma innan 15.30 någon dag =( men på måndag så ska jag vara på ortopeden med R, de ska ta bort gipset nu och röntga henne sen får vi se om hon ska ha nytt gips igen eller om hon är "fri" kanske är du/ni lediga då?

Men vi kanju allt höras av



KRAM

2010-05-19 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback