Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vagn & bil

Ikväll ska vi förhoppningsvis hämta denna vagnen, om den är lika fin som på bilden. Lagom att ha att köra med här hemma på långpromenader. In i någon av våra bilar går den dock inte ;-) Inte med oss alla 5 i bilen samtidigt iallafall. Att jag inte vill byta bil är ju ingen nyhet =) Min bil är en Seat Ibiza och mindre bil finns men definitivt oxå större. Iaf, den enda bil jag annars kan vara intresserad av är en Seat Altea XL =) Snygg OCH betydligt rymligare än min nuvarande. Men med allt det kommer ju ökade kostnader i form av skatt, försäkring, inköp och bensinkostnader. Inte lätt att hitta en bil man gillar. För mig är det så mkt mer än bara ett färdmedel ;-)

Emmaljunga



Inga direkta planer idag. Lite svårt när man har en så pass liten bebis. Vill inte dra ut honom mer än på en liten preomenad eller i trädgården typ. Absolut inte in i stan mm. Han är förkyld redan den stackaren. Nysningarna var lite väl många även för en nyfödd tyckte jag och igår kom det ut en del snor. Jag har haft hosta nu i några nätter, likaså Philip och Nova. Jag har mer rethosta men deras är riktig "ont-i-halsen" hosta =( Philip är inte tillräckligt dålig för at hållas hemma från skolan dock.

I eftermiddag är det dags för uppföljning av utvecklingssamtalet för Philip.

Seat Altea XL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback