Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Elliot är bra nu =)

Igår jobbade jag 17-22. Kom hem halv elva, in i duschen direkt sen 10 min tv oxå somnade jag. Micke hade lagt Elliot strax innan 19 igår och sen gett honom mat vid 22.30 (sovandes) och han vaknade inte förrän 4.30! Då var det iofs morgon och iom att jag hade jobbat så blev det inte så många timmar för mig men så många timmar i streck har han inte sovit på länge.

Måste berätta om mitt bästa traderaköp hittills: En svart Everest dunjacka för 249 kr inkl frakt =) Jättefin och i stl 38. Ny kostar ju en sån minst 1000 kr men på jobb igår sa de 1300 (!) Fint skick och allt. Köpte ju en annan jacka för någon månad sen som såldes som vinterjacka men den var ju jättetunn och mer som en vår/höstjacka. Jag är sååå frusen, sover t o m med tjocka strumpor numera när man är uppe och ränner om nätterna. T-shirt och pyjamasbrallor med haha. Värsta tantvarning ;-)

Elliot är så gott som frisk nu =) Sååå skönt för honom! Näsan rinner lite men innan har det varit totalstopp eller runnit jättemycket, grönt snor och hela köret + en hemsk hosta i flera veckor.

Nu är jag hungrig, käkade lite mat på jobb igår vid 18.

Klicka för att stänga fönstret

Bild lånad från tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback