Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fredag

Idag var det morgon kl 04 *GÄSP* Fick sova en 30-60 min på soffan sen = ont i hela kroppen, speciellt nacken. Micke ska ta Elliot på nätterna nu i helgen. Jag ska jobba 7-14 på söndag.

Philips musikalföreställning i kyrkan igår gick jättebra, alla var så duktiga =) De var pjäser i fia med knuff och hade en stor tärning de slog med. Budskapet i det hela var att man måste inte vara som alla andra, man får vara precis som man är =) Elliot sov först när vi kom dit, han är trött om kvällarna. Sen vaknade han mitt i musiken och "sjöng" med. Han verkade gilla det! Nova tyckte oxå det var spännande.

Idag blir det öppet hus på föramlingshemmet här på vår gata eller "nya öf" som Nova kallar det ;-) Vanliga öf har haft öppet månd och onsd denna veckan pga lovet, det brukar ju vara stängt annars.


Philip är den röda pjäsen som står i mitten =)



Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

usch, jag gick oxå upp kl.4:13, simon klarar inte när vi ändrar från sommartid-vintertid.

kram

2010-11-05 @ 10:56:32
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback