Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

hemma med de 2 små

Nu är det lugnt. Men de sover inte ;-) Nova får ju stanna hemma från dagis idag och imorgon iom att hon kräkte igår kväll. Hon ska ev gå på torsdag om hon mår bra och börjar äta tills dess. Nu är hon pigg och glad. Elliot vaknade 04 så då var det bara att se glad ut och stiga upp ;-) Hunnit dammsuga, vika tvätt, tvätta, hänga tvätt, diska, bädda mm. Elliot sov från 18.30 till 04, fick en flaska vid 21.30 bara =) Sen har han sovit 07-08.30 ca så nu är han pigg och glad. Skönt när han är nöjd =)

Idag ska vi inte göra mkt, det blir att vara hemma. Kallt är det ute så det är ju bara skönt ;-)

Philip är i skolan, jag lämnade honom. Tog med en låda till hans extrakläder, letade fram vantar och mössan som låg slängt nånstans. Han lämnade ut inbjudningskorten i klassen idag sen har han bjudit killarna i gamla klassen. Postar en del och en del som bor nära lämnar han själv senare idag.

Igår gick han hem själv från församlingen =) Det är bara ner på gatan men typ i början. Vi bor ju allra längst ner så det är en bit. 16.07 tänkte jag gå ut och kolla men en minut senare så kom han ;-) Fan jag är såå orolig alltid. Kan inte släppa honom. Han får fortfarande bara leka på gården, inte gå till lekan själv osv. En del i hans klass cyklar själv till och från skolan *hemska tanke* ;-) Vet att jag snart måste släppa honom lite mer men det är såå svårt tycker jag. Ångest.

Micke är hos en kiropraktor inne i Malmö nu sen jobbar han extra ikväll så det blir en lång dag ensam med kidsen. Hoppas de är snälla mot mig och inte bråkar med varandra =) Imorgon ska jag jobba 17-22.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad svårt, jag kommer att känna likadant när det är dags att släppa Eddie... vill inte heller.

hoppas Nova mår bättre.

kram

2010-11-16 @ 13:53:28
Postat av: Rebecca

Ja det är jättejobbigt, speciellt oxå som nästan alla hans kompisar i samma ålder eller yngre t o m verkar få springa helt fritt. Ja Nova mår bra igen =) Skönt! kram

2010-11-16 @ 18:55:56
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback