Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

idag...

...har vi varit hemma hos Evelina med kids och lekt =) Tack för idag gumman, det var superkul att ses! Barnen lekte fint och hade kul! Sen åkte vi och hämtade Philip i skolan och hem för mellis. Sanna och Alfie kom hit lite senare. Alltid lika roligt att träffa er ♥ Innan dess hann jag vika tvätt, hänga ny tvätt, slängt sopor i omgångar, diska, städa toan nere, dammsuga och plocka plocka plocka ;-) Ja ni med småbarn vet ju hur det är...

Philip blev hämtad av sin pappa vid 18 och honom hämtar jag tillbaka efter jobb på söndag. Jobbar då 7-14. Imorgon är det jobb 17-22.

Elliot däsckade vid 18.30. Han orkar verkligen inte hålla sig vaken en minut längre då. Det är hans tid ;-) Idag har han varit på relativt gott humör men så har vi ju inte varit ibäg på någon längre biltur heller =) Han har skrattat och kunnat roa sig lite själv (därav att jag faktiskt hunnit en del hemma)

Igår var vi hos Madde i Staffanstorp efter att jag hämtat kidsen på skola och dagis. Elliot var lagom road av att åka bil som vanligt. GALLSKREK både dit och hem. Stressad blir jag!! Det tar iaf 30 min dit fast det kändes som 1½ timme. Minst. Det var jätteskoj att se deras lilla Isabella på 3 mån =) Gudasöt! Tänk attt vi ej setts på över 3 månader. Hoppas det blir oftare! Nova och Philip lekte med storebror Elias och även med två grannpojkar =)

Nu blir det datorn/tv:n sen en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillkillen blir kanske åksjuk av bilåkandet. Förstår att det är stressande med skrik när man kör...

2010-11-13 @ 08:44:29
Postat av: Rebecca

Ja jag har funderat på det. Inte mkt man kan göra dock när man måste iväg. hoppas bli lite bättre med åldern/ny bilstol. sjukt stressande ja...önskar man kunde ha öronproppar men då hör man inte ev ambulans/polis.

2010-11-13 @ 11:17:10
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Pilla

läste något om att bomull i öronen kan hjälpa mot åksjuka ... vet inte om det stämmer men värt att prova kanske

kram

2010-11-13 @ 20:17:59
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Evelina

tack själv!!Hoppas nova blir frisk och att inte ni andra blir smittade! kramar

2010-11-13 @ 22:27:09
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Rebecca

Pilla: Jaså det har jag inte hört men ska kolla upp det. Alla tips är välkomna, tack! Sjukt jobbigt med skrik, jag blir så stressad! kram



Evelina: Tack =) Hon slutade spy vid 3 inatt, vid 5 gick jag upp med lilleman o micke gick o la sig. Han sover än. Jag jobbar inte idag. Nova mår bättre, hon och Elliot sover nu. Jag tar igen mig mellan tvättarna med lite dr phil ;-) kram

2010-11-14 @ 07:47:26
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback