Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag...

...har vi bara varit hemma. Det är fortfarande inte 48 timmar sedan Nova kräkte så både dagis och öf var uteslutet. Vi har tvätta imorse sen lagat middag i förmiddags. Skönt, slipper man sen. Inte så att jag måste laga mat, är ju inte ensamstående menar jag ;-) Men idag åker jag direkt när Micke kommit hem. Han slutar 16 och jag börjar 17 och måste ha mat med mig. Korv stroganoff med ris blev det. Var längesen.

Har förresten slutat amma, eller Elliot då. När han var ganska exakt 6 mån ville han inte mer. Det känns både bra och lite sådär. Sista gången jag ammar, skulle velat amma längre. Samtidigt är det positivt för då kan jag genomgå min OP snabbare. Och det vill vi ju, ja iaf jag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback