Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Julpynt =)

Nu är Nova och Micke iväg på gympan som slutar kl 11. Elliot har sovit lite middag i sin säng där uppe. Jag och Nova ska julpynta sen =)) Tidigt, jag vet! Men det är ju sååå mysigt. Jag är bara en vecka tidig för brukar alltid ha det klart tills Philips födelsedag. Nu har jag en vecka på mig om något saknas/gått sönder. Tur jag städat på vinden för nu vet jag exakt var allt finns. Det är det jag säger, det finns bara födelar med att städa och rensa ;-)

Ska ut och handla Philips födelsedagspresenter i helgen. Inte fått det gjort tidigare. Lättare när han inte är hemma ;-)

Så får man väl gå med i a-kassan och facket nu då...Aldrig varit med innan men det kan ju vara dags.

Diskuterade lönen igår med chefen. Jag går ner 800 kr tillfälligt men sen kunde hon lova att jag får en höjning på nästan 2000 kr i jan, retroaktivt från juli då jag började arbeta timmar.

Gnällig bebis, gotta go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback