Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Såja...

...nu är det lugnt och tyst här hemma =) Så här är det bara om kvällarna. Jag gillar kvällarna trots att jag oftast är så trött så jag kan somna stående. Missförstå mig inte (det gör inte dom som känner mig iofs) jag älskar mina barn över allt annat och jag är så lyckligt lottad som fått tre stycken fina, friska barn. Det är bara det att ibland är det mycket intensivt. De stora bråkar KONSTANT. Då menar jag verkligen hela tiden, om allt och inget oxå en gnällig bebis på det. Ingen av mina barn har varit såna där bebisar man bara kan sätta så sitter de själv och roar sig utan det har varit underhållning, bära, underhållning osv osv. Man vänjer sig, visst gör man. Ibland behöver man bara en minut för sig själv. När man inte får det på en hel dag känner man sig lätt utplånad som människa. Nu är det bättre men för ett par månader sedan var det så. VARJE DAG. Idag har gått förvånansvärt bra med Elliot. Han flippade inte ut förrän i bilen när vi skulle hämta Philip i skolan och då har vi varit inne i Malmö och kört runt. Han brukar ju skrika sig helt förstörd så han somnar av utmattning efter ca 15 min. Känns som 15 timmar....Hatar barnskrik, andras barns oxå men allra mest mina egnas. Såklart. Blir helt jävla stressad.

Fixat en fleecefilt till vagnen idag och en skötväska från Stadium. En vanlig svart att hänga på vagnen. 99 kr är ju överkomligt, filten kostade 40 kr ;-) Svart med vita dödskallar på.

Stackars Philip. Han och Nova lekte nu ikväll oxå var de nästan under trappan där jag ställt torkställningen med vått tvätt. Helt plötsligt bara skriker han, så som när han slår sig ordentligt. Eller får en spåga. Han vet aldrig med honom. Han skriker för allt, riktigt mkt oxå. Iaf så måste han ha skurit sig på något för det blödde en hel del. Nova skyndade sig att hjälpa honom och sa "åhh, lilla gumman!" ♥♥ Där smälte mitt hjärta =) Wow de hatar verkligen inte varandra. Ibland undrar jag nämligen. Vi fick stopp på blödningen och fick linda om, inga plåster heller såklart. Elliot var vid detta laget halvt förstörd i sin stol, skrek och gned ögonen. Det blev bad och läggning sen de andra med tandborstning och eviga diskussioner om filmer, vem som ska ha ipoden eller så ångrar man sig när man bestämt oxå en gång till osv....Jag var tvungen att gå ut och ta en cigg, de kunde ju hållt på så hela natten ;-)

XXXLutz på Bulltofta (ikeas gamla omgjorda lokaler) är det första i Sverige. Tänk, i vårt lilla Skåneland ;-)

Nu ska jag nog lägga mig, ingen middagsvila idag och varit uppe sen 4....

POINT ZERO ONE STRAP BLACK

195 kr på babyproffsen om man lämnar in en kod som finns i deras annons på blocket i torsdags =) Bra pris! Köpte en svart, passar perfekt i vagnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback