Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bvc

Idag var det bvc kontroll med läkarbesök. Jag gissade på 8900 och 71 cm och han vägde 8830 och är 70 cm lång ;-)

Dagen började 5.30. Vantar glömdes vid lämning så jag fick åka ut i regnet med Elliot och lämnade. Passade på att ta apoteket på vägen. Panodil och nässpray behövs eftersom förkylningen har tagit en ny vändning här hemma. Sjukt att det kan gå åt rätt håll för att sen bara komma tillbaka igen. Suck.

Postat tradera paket och lite andra brev. Hämtat mitt buzzador paket, mer info om det kommer inom kort. Troligtvis ikväll. Testar natusans zinksalva och våtservetter.

En del av mina tradera auktioner gick ut i förmiddags, spännande att sitta och kolla hur priset går upp de sista minutrarna =) Lägger ut lite i taget, inte 20 på en gång. Man lär av sina misstag ;-)

Tänkte Elliot skulle sova men han har nog annat in mind...Philip är ute och leker och Nova ritar. Jag ska käka lite lunch. Tidigt va? ;-)

Kommentarer
Postat av: Pilla

oj, han är en stor kille nu Elliot :)

Han o Adam är två stadiga bitar :)

kram kram

2010-10-20 @ 15:52:23
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback