Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Man ska lita på sin egen känsla...

...och INTE på BVC som inte ens vill undersöka en barn när man BER om det för att man misstänker (nästan är säker på) att ens barn är sjukt! Imorse beställde vi en tid på VC eftersom Elliot varit förkyld i ca 4 veckor (jag skriver upp sånt) Han har öroninflammation =( Var på 6 mån LÄKARBESÖK i tisdags i förra veckan och då frågade jag om de kunde titta i hans öron. Men nej, små barn tycker oftast det är roligt att ta på sina öron, ROLIGT! Mmmm JÄVLIGT ROLIGT!!! Jag är så arg just nu så jag skulle kunna ringa ner till BVC och skälla ut dom. Bryr dom sig inte eller vad fan handlar det om?! Jag har dessutom jobbat med små barn och det vet hon! Sen är inte detta mitt första barn direkt och både Philip och Nova har haft öroninflammation ggr flera så man VET ju när det inte är som det ska. Ska byta direkt, både till Elliot och Nova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback