Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sjuka

Såja, nu är vi alla här hemma förkylda, t o m jag. Jag brukar klara mig men blir man nyst och hostad på rakt i ansiktet kan det vara svårt att stå emot ;-)

Såg nyss i almanackan att jag ska jobba ikväll, 17-22 (och på lördag 7-14) Bäst jag vilar mig lite nu när Elliot sover. Han gjorde morgon kl 4.57 imorse. Var helt täppt i näsan och hade intorkat snor i hela ansiktet, stackaren.

Igår var vi och storhandlade på willys när de andra var i skolan/på dagis. Det gick smidigt men gud vad tung han är att ha i bärselen. Det är typ det enda som duger numera. 5 min på golvet/i babysittern/gåstol etc sen är det bära bära som gäller. Övergående fas är det ju.

De andra barnen har ingen feber så de är i skolan/på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback