Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag idag då...

...och vi ska strax käka lite lunch. Jag var uppe med kidsen early in the morning som vanligt. Natten var jobbigare, mkt pga att grannen hade nån jäkla fjortisfest. Utanför vårt sovrumsfönster. ÄRLIGT! Vaknade av HÖG musik, inte bara vanlig hög musik utan jag trodde ärligt nån hade lagt en musikanläggning under mitt täcke =( I vanliga fall hade jag ej brytt mig men shit, sömn här hemma är sååå heligt. Längtar tills man kan börja med öronproppar igen. Elliots, Novas och min hosta börjar släppa. Skönt. Micke börjar få samma som jag fick i torsdags. Feber och fryser...Imorgon ska jag jobba 7-14.


Kommentarer
Postat av: jane

grannar e så jävla jobbiga alltså!!!

2010-10-10 @ 20:50:41
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback